måndag, februari 29, 2016

LITE BLAHA

Även änderna har fått vårkänslor. Bilden är från lokalblaskan. Fast idag har det inte varit så våraktigt. Legat som ett dimmigt dis över träd och mark. Har inte kollat termometern idag, men har inte sett ut som plusgrader.

Jag har hållit mig inne, vilket jag för det mesta gör numera. Kört en  mörk maskin tvätt, men inte kommit mig för att hänga upp den ännu.
Skrivit ut lite dokument och sorterat in lösa papper i både hemarkivspärmen och sjukresepärmen. Bläckpatronerna är snart helt slut och jag verkar ju aldrig bli av med andnöden så jag kan inhandla nya på Claes Olsson. Vill inte be ungarna för då vill de inte att jag betalar för dem. Känns så fel att få pengar av dem till mat och annat jag behöver och sedan ska de förutom det betala det jag behöver. Så jag beställde från nätet idag från tillverkaren.

Dietisten har ringt och hon kollade upp det här med näringsdryckerna och hoppades jag skulle få dem i morgon. Vad som gått fel vet jag inte riktigt, men antagligen har posten inte brytt sig om att ringa, eller så har de haft vikarier under sportlovet som inte fattat. Bara jag får dem någon gång så bryr jag mig inte om vilket.

Jag har också ändrat färg på hemsidan så det bara är att byta bilder i morgon, fast det brukar inte vara så bara.

Jag känner mig lite trött och handlingsförlamad just nu och det har jag ju rätt att vara *ler*. Men ska ändå göra ett försök att få upp tvätten på tork.

Inga kommentarer: