söndag, juli 05, 2009

BILDSPEL NR 3



Här kommer mitt tredje hopknåpade bildspel. Jag lät min röst vara kvar till slut, trots att jag inte får till högre volym. Så ni får höja själva när ni lyssnar, om ni vill höra vad jag säger.

Låten är mest ploj, men passar ändå jäkligt bra. Rena turen att jag hittade den bland ungarnas gamla sparade, eftersom jag inte längre har vanlig musik sparad på datorn. Men mjuk, lugn avslappningsmusik hade gått också, fast det här är roligare. Den kan fastna ganska lätt, så se upp så ni inte går och småsjunger refrängen i fel sällskap *ler*.

Varsågoda. Håll till godo.

12 kommentarer:

Benny sa...

Mycket fint bild spel o fina naturbilder o vackra bilder på dig,en fråga bara var det Eddie Meduza som sjöng?
Trevlig Sommar
Kram Benny

Gretas Svammel sa...

Jag vet inte vem som sjunger...Benny...men tack

Anonym sa...

Fina bilder, och visst är det eddie meduza...
http://www.hitslyrics.com/e/eddiemeduza-lyrics-4786/jagbararunkar-lyrics-211564.html

Hans-Erik sa...

Greta
Läckert bildspel. Det glädjer i sommarregnet. Det är Eddie Meduza som gör låten. Klart att man blir inspererad av vackra bider med musiken

Gretas Svammel sa...

Tack Anonym och Hans-E...jag hade nog mer trott att det var Benny Rosengren eller vad han heter. Det var lite hans stuk. Men nu vet vi.
Eddie Meduza ackompanjerar mitt bildspel med den äran.

Anonym sa...

Greta, du är absolut Sveriges sexigaste kvinna. Jag tittar på dina bildspel varje dag.Det finns bara ett ord för din kropp "UNDER- BAR". Ditt rakade sköte är så vackert.

Gretas Svammel sa...

Tack ...anonym...men nu ska vi inte ta i alltför mycket *ler*. men glädjer mig att du har "nytta" av bildspelen.

Anonym sa...

Hej där!

Jag träffade dig vid Odenplan i Sthlm för knappt två år sedan. Tyckte om din mun o mkt mer därtill. Du är ännu finare på riktigt! mmmmm

Kram
Janne

Gretas Svammel sa...

Tack Janne. Ja, där var jag ett par gånger. Kul att du fortfarande kollar in mina bilder. Kram tillbaks

Anonym sa...

När får jag se dej i något nytt bildspel.

Jag längtar...

Gretas Svammel sa...

Det kommer...anonym.. förhoppningsvis innan sommaren står i sin fulla blom

Anonym sa...

Vilken härlig självkänsla du har som kan visa dig helt naken sådär. Men med din underbara kropp är det inte så konstigt. Stjärten är helt otrolig och jag skulle vilja gosa och nafsa på den hur länge som helst.
Jag både gillar och inte gillar det faktum att du inte visar allt haha.
Samtidigt som man vill se MEEEEER så är det så väldigt upphetsande att lämna något över till fantasin.
Tack för den jätteläckra videon!!