fredag, november 23, 2007

Bildspel...kanske...håller tummarna

22 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert....Fina bilder på en på stilig kvinna..

Gretas Svammel sa...

Jag tackar. Tyvärr blev det mindre än originalet...men bättre än inget *ler*

Anonym sa...

Makalöst - som man kan man inte annat än föstummas. Och jag växer - mmm! Frågan är ju bara om våra vägar möts en dag?

//Uffe

Anonym sa...

Livet är spännande Uffe. Man vet aldrig vem som korsar ens väg.

Anonym sa...

Livet blir mer spännade när man träffar Greta.

Anonym sa...

Jag har ju inte gjort det ännu då. Men med tanke på bilderna så .... ahh - jag kan väl bara ana hur det är.

Anonym sa...

Det här var absolut inte någon ICA köttfärs med nära förestående utgångsdatum. Häftigt, läckert och aptitretande. Sexiga kläder, stövlar lårhöga är MUMS.

Anonym sa...

Fint bildspel! ;-)

Anonym sa...

Greta
Gillar ditt fina bildspel. Hoppas att du kommer igång snart med din blogg på den här sajten
Hans-Erik

Anonym sa...

Greta
Gillar ditt fina bildspel. Hoppas att du kommer igång snart med din blogg på den här sajten
Hans-Erik

Gretas Svammel sa...

Nu är jag igång Hans-E...men jösses så komprimerat det blev. Får leta var jag kan ändra styckeindelning etc en annan gång.

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen våra vägar möts en dag (eller natt). Du är ju en fulländad qvinna.

Wilde sa...

Du har en gudinnas kropp! Din rumpa, dina bröst, din söta mage och ditt vackra sköte.
Wilde

Janne i Sbb sa...

Wow !!!! Du är verkligen läcker / sexig , du har en jätteläcker kropp & man blir riktigt sugen att träffa dig irl !!!! Hoppas våra vägar korsars någon gång !!!! Dina bildspel var jätteschysta , tänk att få se en del av dig live någon gång MMM !!!! Många kramar Janne i Sumpan

spinglover sa...

......jag ÄLSKAR att se detta bildpel......är nästan beroende...allvarlig vaa?

Mange sa...

Hittade precis in här..
Och herre gud vad VACKER du är!
En riktigt sexig mogen vacker kvinna.
Jag älskar att du står för den du är, att du gillar sex och att du visar din underbara kropp.

Hör gärna av dig...du är intressant och jag hade velat se mer av dig.

Anonym sa...

Usch. förstår inte att en vacker kvinna som du kan sjunka så lågt. Klä på dig och visa dig själv lite värdighet! Från en som inte uppskattar detta !

Gretas Svammel sa...

Tack...Mange...kul att det fortfarande kommenteras på ett tre år gammalt bildspel *ler*.

Gretas Svammel sa...

Oj då..såg att det ju var fler kommentarer jag inte svarat på. Säger väl tack till er alla då ha,ha.

Att sedan inte alla...anonym...uppskattar det är ju helt naturligt då vi är olika. Synd att du "råkade" hitta hit och ännu mer synd att du "råkade" trycka igång det. Men jag tar inte på mig ansvaret att du fortsatte titta *ler*.

drw424 sa...

fint bilspel står sig mycket väl även i dag.

Tacksam för att få ta del av det

mvh. Cbjm

Gretas Svammel sa...

Tack för det... Cbjm

Anonym sa...

Fantastisk video som gav mersmak!!