söndag, maj 09, 2010

MASSAGEBILDSPEL


Jepp. Nu är bildspelet med min massage klar. Varsågoda.

8 kommentarer:

Hans-Erik sa...

Greta, Läckert bildspel. Imponerad att du kan både massera och fota samtidigt. Typiskt kvinnlig egenskap att hålla igång flera saker samtidigt! Kunden verkár vara nöjd om man skall döma av bilderna! LoL

Gretas Svammel sa...

Jodå...Hans-E...ibland överträffar man sig själv *ler*. Förvånansvärt nog var det fler än bara en som ville vara med, så tre olika kunder är det på bildspelet.

Benny sa...

Ett mycket bra film klipp,fina bilder o underbar musik//Kram Benny

Gretas Svammel sa...

Tack för det...Benny

Benny sa...

Denna film är min favorit,den har jag sparat i min privata mapp i datan
Kram Benny

Gretas Svammel sa...

Det är okej...Benny...se bara till för din egen skull så att ingen obehörig hittar den.

Benny sa...

Hej Ingen obehörig kommer alldrig åt min privata mapp utan lösen ord,o den finns i mitt hjärta.Kram

Anonym sa...

Helt otrolig video. Det var otroligt härligt på slutet och jag önskade verkligen att det var jag som låg på bänken och blev omhändertagen av dig Greta.