fredag, maj 10, 2013

PREMIÄRDOPPET o ALLA BILDERNA PÅ EN OCH SAMMA GÅNG

Yes!! Det blev cykeltur, det blev sol, det blev bad. Så himla nice. Blir det väder även i morgon ( som det tydligen ska bli ) då blir det några dopp då också. Lika bra att passa på. Sommaren är kanske slut på söndag *ler*. Kom dit vid tolv ungefär och hade ju sådan tur. Förutom två små båtar på andra sidan av sjön så var det tomt. Men bryggorna var inte isatta utan låg på land. Därför lite svårt att hinna med att ta för pallade upp kameran på cykeln som jag drog ner till vattenbrynet och så snabbt försöka hinna ut.

Men innan jag badade knäppte jag lite andra kort. Livrädd att någon skulle komma för finns hus där också, men några blev det. Sedan bad och när jag precis lagt mig tillrätta på bryggan i solen så dyker två ungdomar upp och lägger sig på en filt. Tjejen var nere och kände på vattnet, men vågade sig inte i, så bara för att bravera lite så var jag sedan i en gång till. Liiite kallt var det allt, men det gick att doppa sig lite snabbt. Vid halv fyra började det dyka upp det ena molnet efter det andra, så då cyklade jag hem.

Tog tid att fixa bilderna och nu börjar Lets dance ( sitter vid skrivdatorn fortfarande ). Kör bilderna och inte så mycket mer text.


Är ju lite larvig så photoshoppade dit en trosa. Den här kommer inte på hemsidan.


Men den här gör i helbild.


Här trodde jag att bröstvårtorna skulle synas, men blev inte så bra. Försökte lägga på kontrast men funkade inte.

Tog några olika varianter när jag åmade runt på bryggan. Här ser man mer än vad man tror *ler*.


Sedan dags att ge sig ut i vattnet. Här visste jag inte om jag skulle våga doppa mig.


Snabbt gick det, men det fastnade någotsånär på bild iallafall. Hade bryggan varit i vattnet skulle det blivit en bild med hela kroppen under vattnet, men hann inte ut där det var lite djupare innan självutlösaren knäppte.


Lite bara bröst fick det bli en bild på också.


Innan ungdomarna dök upp fick jag se två svanar spatsera en bit ifrån mig. De kan ju vara aggresiva om det vill sig illa. Men de såg lugna ut så jag satt på bryggan och studerade dem. Så plötsligt sätter den till höger på bilden fart rakt mot mig. Lite rädd blev jag, men så lyfter den och flyger ut i vattnet. Jättesynd tyckte jag efteråt att jag inte var beredd med kameran.

Han eller hon kom aldrig tillbaka så den andra gick där ensam ett tag, tills den spatserade iväg.


En bild på gårdagens mat också ha,ha. Färskpotatis ( från Israel ), gräslök och rökt makrill. Ja, var ju tvungen att ta lite smör också. Skitagott helt enkelt. Nu fortsätter jag se på det "sjuka" Lets dance.

5 kommentarer:

Svenne sa...

Trevlig läsning och vackra bilder som du tagit. En bild gör mig lite kåt, gissa vilken?
Färska potäter från Israel skulle jag inte köpa men rökt makrill kan jag inte motstå.
/Pusselipuss på dig

Unknown sa...

Greta,

Färsk potatis och makrill och en kall öl. Riktigt kalas! Hade jag varit med hade du fått en nubbe och snapsvisa också!

Hurra! Årets första badbrud! Fina kort!

Men varför fotoshoppade du dit trosor på klänningsbilden? Jag tycker om en naken mus!

Bilden i linne är bra! Angående "osynliga bröstvårtor, så är det svårt att få med kontraster om man man inte har stort skärpedjup.

Läcker top-less bild. Det är sällan man ser top-less badadande damer nu för tiden. Annan var det på 70-80 talet. Men du vågar! Du har fina bröst. Läckra styva bröstvårtor!



Gretas Svammel sa...

Jag vet vilken bild...Svenne.. för när du ser en bild på en svan så rycker det till i din banan. *ler*

Gretas Svammel sa...

Nubben hade jag avstått...Hans-E..men en sång hade väl gått an.

Det ska inte vara för naket i min blogg vilket du ju vet, därför en ditphotoshoppad trosa. Vill man se mig naken får man leta rätt på hemsidan, fast det är rätt snälla bilder även där. Hellre sensuellt än sexuellt.

Svenne sa...

Jag vill gärna se dig naken, det skulle göra mig klarvaken;-)