torsdag, november 19, 2015

INGET FLYT I SKRIVANDET

Tog en bild efter duschen förut. Inte mycket att hänga i julgran, men sådan är verkligheten *ler*. Brösten krymper, magen ökar och överarmarna hänger. Annars är det bra. Nä, bra är det ju långt ifrån, men inte sämre.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i kväll. Det händer liksom inte mycket. Jag vankar runt i min lägenhet mellan datorstunderna och styr med lite här och lite där.

Datorn betedde sig dumt igen idag. Jag brukar då och då köra några spel på Royalgames som det heter nu. Inget funkade plötsligt, stod att jag inte hade rätt flash play eller vad det heter. Fast det har jag. Kollade uppdateringarna. Det är så dumt nu, förr kom alltid ett meddelande upp att det fanns nya uppdateringar, det gör det inte längre. Fanns en.... uppgradering till Windows 10. Jag fattade inget eftersom jag redan har uppgraderat till det. Fast jag körde igång det så nu har jag uppgraderat en gång till och efter det funkade spelen.

IS skulle jag kunna skriva om, det är ju aktuellt. Men deras hjärntvättade ondska övergår min fattningsförmåga och jag vill inte fylla hjärnan med så negativa tankar. Istället fortsätter jag att visualisera att andningen blir bättre och bättre och metastaserna mindre och mindre.  Det är en slags hjärntvätt det också haha.

Det pratas om snö, men troligtvis inte här hos mig. Jag skulle helst vilja hoppa fram till mars, men det går ju inte. Märker att det inte är något flyt i skrivandet, så det får räcka med det här.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta,
Trevlig med duschbild!

Gretas Svammel sa...

Tack...Hans-E..