måndag, februari 16, 2015

PASSIV I BÅDE TANKE OCH KROPP

Bild från i fredags, som jag själv tycker blev rätt skaplig. Magen syns inte. Tog ju ett par till förstås som blev anskrämliga. Blev inget bad som jag funderade på då, utan som vanligt bara dusch. Jag är ingen badkarsbadsmänniska, fast vill ändå ha badkar för ibland händer det. Typ en gång per år.

Nu har jag precis ätit lite rester från igår, potatisgratäng. Tog lite lingon till idag och det var inte så dumt. Annars har den här dagen gått obemärkt förbi. Inte mycket har blivit gjort, så nu har jag strukturerat upp vilka dagar jag ska göra vad. Inte säkert det blir mer gjort för det *ler*. I morgon är då planen att sitta vid datorn hela dagen och försöka få till hemsidan och flytta den till ett annat verktygsprogram, men samma websida. Om jag fattat anvisningarna rätt måste jag ändra mitt nuvarande Windows 8 till Windows 9, eller heter det Explorer 9 kanske. Ja vi får se hur det går.

Jag har ju sovit sådär på nätterna de sista veckorna. Vaknat flera gånger och hostat och harklat upp slem. Därför var jag smått överraskad ( och glad ) i morse när jag vaknade vid halv nio och insåg att jag sovit ganska långa stunder i ett streck och till och med drömt. Vad jag drömde har jag glömt nu så var väl inget viktigt. Det kan ha varit en engångsföreteelse, men hoppas naturligtvis att det blir likadant i natt.

Har inte så mycket fantasi idag verkar det som, så blir ett kort inlägg. Jag börjar väl bli lika passiv i hjärnan som i kroppen *ler*. 

1 kommentar:

Unknown sa...

Greta

Du ser fin ut på bilden. "Greta i badet".