fredag, februari 13, 2015

DIVERSE DENNA FREDAG DEN13:e


Men då....
Är inte du på jobbet?
Du vill ha mig hos dig nu. Du vill ha mig naken med ett par svarta stay-ups. Min fitta är nyrakad med en liten liten sparad trekant.
Jag står bredvid dig, där du sitter vid datorn. Du flyttar din ena hand från tangentbordet och lägger den över mitt sköte. Jag särar lite på mina ben. Du hittar min svullna klitoris och masserar den.

Jag ställer mig framför dig. Du bryr dig inte om datorn längre. Du hittar mitt våta hål och sticker in två fingrar i min fitta. Jag har armarna om din hals. Jag har svårt att stå stilla. Du lägger din tumme över min klitoris. Jag juckar och knullar dina fingrar. Fortare och fortare. Det är så skönt. Snart kommer jag i en underbart skön orgasm.
Jag sätter mig på huk framför dig och tar fram din hårda hårda kuk.
Jag slickar och suger din pung och fortsätter sakta uppåt med min tunga, tills jag omsluter ditt ollon med mina läppar. Jag hör ditt stön och jag suger din kuk mjukt men bestämt, tills du fyller min mun med din goda sperma.
Jag reser mig upp och du ser mig försvinna ut genom dörren. Du återgår till datorn och undrar - var det bara en illusion.
2003-09-12 15:57:41


Ja det här skrev jag alltså 2003, till en person på dejtingsidan jag då var medlem på. Kanhända läser han min blogg och minns det här. Det är inte omöjligt. Man kunde kommunicera via meddelanden på själva sidan om jag minns rätt. Som bara den person det gällde kunde läsa förstås.
Varför spara sådant här kan man undra? Men jag har ju en hel del små berättelser som jag skrivit de sista tio åren och sparat. Hade ju en ide att sammanställa dem i novellbok, men så många är det inte så skulle bli en väldigt tunn bok. Och nu finns inte lusten att skriva erotiskt alls. Inte ens lusten till sex finns just nu. Men den hoppas jag verkligen återkommer vad det lider.

Jag fick Afzelius "Tusen bitar" på posten idag. Så nu har jag både Monika Z och den här, samt en kriminalfilm att se om livet skulle bli alltför långtråkigt. Lustigt nog går dagarna utan större besvär vad gäller den biten. Visst blir det enahanda att bara gå så här, men för tillfället finns inte lusten eller orken att starta några projekt eller träffa så mycket folk. Jag är säker på att det vänder när jag börjar må bra igen och jag försöker ju ändå ruta in dagarna något så när. Finns som jag skrivit tidigare mycket jag kan ägna mig åt, om ork och lust funnits. När sedan våren kommer på allvar så tror jag det blir vår även i mitt sinne. Så jag lider inte nämnvärt av den här enahanda lunken. Det skulle vara bristen på beröring som jag saknar ibland. 

Jag beställde böcker igår. Är hon dum? tänker ni kanhända, hon har ju inte pengar knappt till mat. Jag vet, men jag var inne på AD Libris och kollade rean. Beställde fyra böcker plus två barnböcker för drygt 300 kr. Då var det inbundna böcker. Barnböckerna som också var på rea var dyrare än deckarna, men jag hittade två för 29kr/styck som jag tror blir perfekta för de små minimänniskorna. Nu kommer de inte förrän v.9, men det spelar ju ingen roll.

Jag ändrade min privata pensionsförsäkring också här om dagen. Något jag funderat ett tag på... hur jag skulle göra. Den ena som jag hade på AMF avslutades ju automatiskt på grund av de nya avdragsreglerna. Men jag hade även en på Folksam som jag tecknade på 80-talet och enligt brev så skulle jag få skatta två gånger nu efter regeländringen. Så jag gick in och läste på deras hemsida och loggade in och kollade mina egna ärenden hos dem. Det blev att jag ändrade till kapitalförsäkring med efterlevandeskydd, vilket jag även hade på pensionsförsäkringen och de redan insparade pengarna finns ju kvar på pensionsförsökringen. Jag har ingen aning om ifall det här var bra, men det känns så. 

Nu ska jag se reprisen på "Deckarna" 13.15 och sedan blir det dusch eller kanske till och med ett bad. Om jag har ro till det. Inget uteväder så ingen promenad idag. Men är det sol i morgon vilket är troligt så blir det nog en sväng. Jag får besök under dagen av de där bekantingarna som bor långt ut på bygden åt andra hållet av stan, jämfört med mitt håll. De skulle på annat galej åt mitt håll och stannar till på vägen. Kanske kan vara kul, jag har inte träffat dem på hur länge som helst. Det blir ju lätt så.
Nästa helg kommer en eller flera avkommor, om inget ändras. 

Nu har programmet börjat. Trevlig helg.  

1 kommentar:

Unknown sa...

Greta
Bra att du kollar din pensionsförsäkringar. Efterlevandeskydd bör man ta bort om om man är ensamstående.

Din novelltext är bra! Verklighet eller illusion. Jag fick ökad puls! Publicera fler sådana här stycken