onsdag, januari 28, 2015

I FÅTÖLJENS GREPP

Det blir ett riktigt inlägg i morgon ( hoppas jag ). Tänkte framåt halv tre att jag tar igen mig lite i fåtöljen och av någon lustig anledning så är det ibland som att det är nästintill omöjligt att ta sig ur den. Jag får väl räkna med att den här tröttheten som jag tyckte var mycket bättre, kommer och går.
Så det blev inga räkningar betalda idag och inget ordentligt blogginlägg skrivet. Men blommorna fick vatten i alla fall.
Nu ska jag byta fåtöljen till soffan och sätta på tv-n. Ska ta upp jordgubbar som får tina till Mord i Midsommer klockan 21. Jag tror det är repriser för förra veckan tyckte jag att jag kände igen en del, men inte allt.  

4 kommentarer:

Unknown sa...

Greta
Du skall unna dig att ta det lugnt ibland. Du har ju gått igenom en tuff behandling. Blir trevligt att läsa ditt inlägg idag

Gretas Svammel sa...

Jag vet...Hans-E...men det är 7 veckor sedan och jag vill vara pigg *ler*.

Unknown sa...

Greta
Nu har det hänt igen. Google har stängt av mig. Olämpligt innehåll. Börjar om igen. Testar med lite naket och se om det funkar
http://hanseriksnyastetankar.blogspot.se/

Gretas Svammel sa...

Men vad är det för skit...Hans-E...ska Google censurera vad man har på sin egen blogg? Det borde väl vara blogghotellet.