torsdag, februari 27, 2014

NY CHEF FÖR AF, FUSK MED STATISTIK PÅ AF, SEXKÖPSLAG

Bild från 21 februari. Tror det var sista gången jag fotade i ettan. Näää..... inte sista, men senaste.
Blir inte så långt det här inlägget. Har inte varit och handlat ännu så känner mig lite stressad. Nu går inte bussen hem förrän halv ett såg jag, så bör väl hinna.

Jag fick ge mig i morse när jag ringde om läkartid. Den privata mottagningen tog inte emot nya, så jag hade inget annat val än att ringa vårdcentralen där jag bodde tidigare. Fick en tid nästa fredag. Är inte med någon vidare stor tillförsikt jag traskar dit. Men, men, en remiss kan de väl klara av att skriva i alla fall och ta prover.

Göran Perssons kusin Mikael Sjöberg blir ny generaldirektör för AF lästa jag nyss. En sosse??  Man kan väl hoppas då kanske att han får lite ordning och reda på myndigheten så det inte fuskas med siffror och statistik så det ska se bra ut när det redogörs för regeringsmakten. I Arlöv har de fuskat i tio år minst och på hur många andra ställen det gjorts samma det vet vi inte.

Var inne hos Motpol i morse när jag väntade att vårdcentralen skulle ringa tillbaka och läste att  EU-parlamentet i går onsdag röstade om ett betänkande att ta efter vår sexköpslag. 343 för, 139 mot och 105 som avstod, men prostitution är ingen fråga som avgörs på EU nivå står det.

Nu får ni klara er utan mitt svammel tills på måndag. Hoppas alla får en fin helg. Det kommer nog jag att få.

3 kommentarer:

Svenne sa...

Dina bröst är ju bara så himla fina, vill gärna se mer av dem;-)
Ha en fin helg du också med bifogad kram så klart!

Unknown sa...

Greta,

Tur att du fick läkartid. Synd att det är så lång väntetid

Läcker bild! Du har fina bröst!

Gretas Svammel sa...

Bröst hit och bröst dit *ler*. Tack i alla fall båda två.