tisdag, juni 28, 2011

DET VAR INGEN REPRIS HA,HA

Gör ett litet tillägg till förra inlägget. Det var ju helt nya avsnitt av Mord i Midsommer, med den nya mr Barnaby. Det krävs invänjning, tror jag. Jag vill gärna ha variation och förändring, men bara när jag själv bestämmer den.

Visar sig att jag får sovmorgon i morgon och lär hinna baka mina limpor i lugn och ro. Hade alltså ett mail med återbud på morgondagens. Nej, ingen ny, utan en känd som återkommer med ganska långa mellanrum. Det är bara kända ansikten inbokade denna vecka.

Jag har både fönster och balkongdörr öppet nu för att försöka få gendrag och få in lite syre. Men det märks knappast. Ska gå och tvätta av sminket och krypa ner i sängen snart och läsa. Boken Blondie är bättre än vad jag förväntade mig. Nu kan det ju, med tanke på återbudet och om det vill sig väl, ändå bli ett litet livstecken från mig även i morgon

2 kommentarer:

Benny sa...

Hej Greta,nu var det ett tag jag sedan läste din blogg,har lite att ta igen,Nya avsnitten av mord i midsommer alltid trevligt att titta på,en tradition varje år att titta,på.Jag har sovit några timmar,så varmt i sov rummet,har öppet,vaknade av att jag var svettig,ska ta en dusch så jag kan sova till halv 5,kramar Benny

Gretas Svammel sa...

Ja det blir svettigt ibland...Benny