fredag, april 30, 2010

PUFF FÖR TANTSNUSK

Ja, det är inte mitt eget snusk jag tänker puffa för *ler*. Utan för Arena Baubos Tantsnusk.
Ni som glömt eller inte känner till Arena Babou så är det ett gäng scenkonstnärer som inte räds att göra teater av det mesta. 2007 gjorde de teatern Fackmöte för prostituerade, baserat på sexsäljares berättelser. Jag passade på att lägga en njutningsresa till huvudstaden för att även då gå och titta på föreställningen som jag sedan skrev lite om.

2009 gjorde de en uppföljning på temat, men den här gången baserat på sexköparnas berättelser, Svenska Torskar -09. Jag såg även den och skrev en lite resume.


Den här gången är det dags för TANTSNUSK. En festival och hyllning till kvinnlig kåthet. Föreställningen visas på INKONST MALMÖ Bergsgatan 29 ... 6..7...8 MAJ Kl. 19.00. (ca 1tim 40 min)

Torsdag 6/5 Fördjupning i ämnet sker i ett samtal med författaren Maria Nilsson, Ylva Maria Thomson och Elin Alvemark efter torsdagens föreställning, ca 20.30

Lördag 8/5. Sexworkshop 'gör dina egna sexleksaker' med Marika 16 - 18 (50kr).Fest! 21 - 01 Med: Joakim Cosmo, Dj Ajetollah, Thea Davidsson mfl. Gratis inträde.

Entre: 150 kr. Stud och under 26; 95 kr.

Är ni på plats någon av dessa aktuella dagar, så gå och se den om ni har tid och möjlighet.

Inga kommentarer: