måndag, juni 09, 2008

LETAR FEL


Nu är jag så gott som tvungen att få till ett kort och snabbt inlägg. Om en och en halv timma har jag ett "privat" besök, som jag kallar vissa för. Gamla rävar som kommit regelbundet i många år. Det blir lite prat (eller mycket) lite vin, lite kel, lite kyssar, lite skoj, lite sex. Men just nu sitter jag hemma, varm och svettig efter en stund på stan.

Den här gången tog min glada frissa, som bara sprudlar av positivitet och energi, ganska mycket på håret. Ja, jag bad henne ju att göra det, men hon är försiktig för att jag sitter alltid som på nålar och är rädd att det ska bli för kort. En del gillar att gå till frisören, inte jag. Jag gillar bara frissan som person *ler*

Jag satt igårkväll och funderade på den här bloggens fel med rss-flödet. Skapade en annan blogg för att ha som en slags sluss, men så visade det sig att det fungerade inte heller där. Bloggportalen fick jag svar av idag och något är fel, men killen tyckte jag skulle kontakta bloger, som har denna plats.

Hade jag kunnat skulle jag ha gjort det i första hand. Nu har jag precis suttit och gått igenom hela denna bloggplats ännu en gång, men det finns inga kontaktuppgifter alls. Annars trivs jag ju med den här bloggen, men jag vill gärna att folk ska hitta hit. Inte kunder, för de hittar mig ändå. Utan vanliga människor som gott kan få en inblick i hur en sexsäljare har det *ler*

Jag ska fundera vidare hur jag ska göra. ag tycker nästan själv stundom, att jag är lite löjlig som stör mig så mycket. Men jag VILL att det ska fungera, som borde fungera. Antagligen är det baranågon kod som ska in i html mallen. Men jag förstår inte sånt och jag har aldrig behövt förstått heller. Jag lägger inte energi på sådant som jag inte har någon nytta av, fast nu är det väl dags även för det..kanske. Om jag inte löser det på annat sätt.

Jag mailade också igår en annan bloggare för att höra hur hon gjort. Men hon hade börjat för så länge sedan och fixat det här flödet själv, så det blev inte mycket hjälp. Men snällt att hon svarade. Jag har kikat in på ett otal bloggar härifrån och alla verkar ha fungerande flöde.

Nu släpper jag det för några timmar. En skön dag har jag ändå haft, trots att luften nästan stod still nere i city. Här blåser det lite skönt. Köpte några vägghållare till värmeljus att ha i ettan. Hinner nog inte att få upp dem innan mitt besök ringer på. En billig vit enkel klänning räckte pengarna till också och en slafs t-shirt för femtio kronor. Kanske fotar jag mig i den någon gång.

Ska jag hinna duscha och vädra ut och allt vad jag ska, så måste jag cykla iväg nu.

Javisst ja...slussen hittar ni här...men är samma som den här egentligen och antagligen kommer jag att radera den eftersom inte den heller funkar.

Inga kommentarer: