onsdag, februari 03, 2010

GAMLA ALSTER

Sov till närmare åtta under min filt. Men kom inte dit förrän halv sex. Nu är det då som vanligt. Jag är jättepigg. Så här dags går de flesta och lägger sig och jag borde också försöka komma in i normala sömnrutiner. Kvällsöppet var inte så intressant i kväll, så jag satt och bläddrade i min pärm med gamla alster och fick för mig att skriva av några till bloggen. Mest för att jag nämnde igår att den här känslan av "utomjording" hängt med genom livet. Dikterna är förstås längre, men jag tog bara de rader som passade bäst. Det är inga självmordstankar *ler* som man kanske kan tro speciellt vid den första. Det är mest frågor som jag sökt svaret på hela mitt liv tydligen. Vad gör jag här?







Den här sista kom till mig när jag precis skulle starta eget utan minsta erfarenhet i det området. Men det gick och det funkade bra i fem år, om än inte så lönsamt alltid. Fast kul och en erfarenhet rikare. Få se vad nästa steg blir?

Inga kommentarer: