måndag, februari 08, 2016

SÅ HIMLA KRAFTLÖS

Oj, oj, oj så dant det är. Blir inget långt inlägg ikväll. Det tog från 13 till 18 att byta i sängen, duscha, prata i telefon en kvart och fixa nudlar. Nudlarna fick jag inte i mig allt.
Ska kanske sluta ta näringsdryck mellan frukost och mat för spydde idag också efter det jag tagit en. Upplever att jag är mer kraftlös nu än för två-tre veckor sedan. I alla fall idag ( och igår ). Är så jäkla trött i kroppen. Kan sitta 20 minuter och liksom ta sats för att till exempel lägga på lakanet i sängen. Sedan pusta, flämta och vila och samma sak innan jag tar kuddarna osv.

När jag var klar la jag ner huvudet på kudden en stund och somnade bara sådär. Sov en kvart typ. Fötterna var kvar på golvet så halvlåg bara i sängen utan tanke att somna. Blir så trött på det här skitmåendet.
Nu ska jag placera mig i soffan och glo på tv.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta, Tråkigt art höra att du är trött och hängig. Men det är väl den negativa konsekvensen av behandlingen. Det positiva är att du blir frisk.

Gretas Svammel sa...

Positiv ska man vara...Hans-E.. men frisk lär jag inte bli av just den här behandlingen. Inte av någon egentligen, men man kan kanske hålla det i shack om man prickar in rätt gift.