tisdag, juni 30, 2015

GLADER

Jag mår fortfarande förvånansvärt bra. Och lika glad som Glader är jag för det.
Men det blir inte många rader ändå i dag. Tänkte se Jenny och Marcus program från Almedalen kl.18.00, till 19.00. Totalt missat att de körde, men är ju egentligen för tidigt för mig att bänka mig vid tv-n så dags. Men gillar båda och tycker det är intressant att höra vad som händer.

89.5 cm fick jag diafragman till idag. Kunde nog dragit till lite så det blev 89, men varför fuska mot sig själv. Det viktiga är att det inte ökar.

Dammsugit och torkat golv har jag bland annat roat mig med idag. Nu tänkte jag hinna med att hämta in madrassen och täcken och tvåla in mig lite snabbt i duschen innan tv-n. Fick sms att de kommer ikväll. Blir inte så tidigt för 08-ungen jobbar hela dagen. Det blir väl i slutet av Mord i midsommer, så jag missar vem mördaren är även denna vecka *ler*. Men så viktigt är ju inte det.

Läste nu precis att den äldre brodern som är häktad i Lisa Holmsfallet blev fortsatt häktad en månad. Och tydligen är det fortsatt yppandeförbud.

Mer blir det inte. I morgon ska det bli riktig sommar sägs det.

Inga kommentarer: