onsdag, november 19, 2014

EN DRÖS BILDER TILL NATTEN

Tanken var ju att tota ihop ett inlägg till, när jag varit ute med brevet och ätit. Men det kom annat i vägen och klockan blev mycket och så fick jag för mig att det var något att se på tv klockan nio. Men det var det ju inte. Filip och Fredrik är ju imorgon. Så onsdagar som det är nu är tv-fria för mig.
Jag har funderat lite över julen. Har tyckt att det är långt dit, men pratade med sonen igår och ena dottern idag. Vi brukar ju ha som vi säger lilljul hos mig, oftast före julafton och förra året var 08-folket nere. I år är det ju ännu en skruttunge som förflyttat sig ganska många mil härifrån. Det gäller att planera så det blir bra för alla. Det finns ju även en far med i spelet som också vill samla sina barn hos sig. Vi får se hur det hampar sig. Jag räknar i alla fall med att då må relativt bra så jag orkar fixa lite mat och vara sällskaplig. Det är ju två veckor efter sista giftet.

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om hur glatt jag visade ansiktet på dejtingsidan -03-04. Men helt naturligt inte när det gällde sexhobbyn. Förde då över bilder från olika år för att eventuellt dra det i ett blogginlägg. I kväll fick jag för mig att göra det och har nu suttit och kollat upp åren och noterat dem på bilderna. Över tio bilder och inte mindes jag nu från vilket år och vilken mapp jag tog dem ifrån. Numera namnger jag bilderna med månad och år, för håller man som jag på att ändra och använda dem i olika sammanhang så kan man inte se ens på egenskaper vilket år den är tagen.

Jag gjorde hobbyhemsidan på hösten -05, men jag verkar inte ha sparat en enda bild från då. Men jag måste ju ha haft några bilder tycker man. Men hemsidesmapparna börjar med -06, så antagligen har jag raderat dem.

Avkapade huvuden körde jag tydligen med och det förvånar mig att jag körde med ganska många i mitt tycker vulgära bilder. Huvudlösa då. Nu platsar inte de här på bloggen, så jag har valt de mest oskyldiga.

Ännu en variant i ett försök att inte visa vem jag är.

Jag vet inte när, men jag vet att jag tyckte det var så hycklande att inte kunna vara jag. Funderade faktiskt på att slå ihop företaget med hobbyn, för i mitt huvud var det inte så stor skillnad. Syftet var samma i båda.... att vara till för mina medmänniskor och få dem att må bra. Men jag insåg ju att det inte skulle gå med den attityd vi har i samhället. Jag skulle göra både mig själv och mina kunder en otjänst. Jag började i alla fall att visa lite av ansiktet.

Men de huvudlösa hängde stundom med fortfarande.

Den här har jag beskurit till bloggen.

Började sedan på vissa bilder att ha med en del av ansiktet.

 
 
2010 blev det mer och mer hela bilder och oftast där jag visar halva ansiktet typ. Här visste alla mina barn, syskon och några till om min hobby.

Den här bilden hade jag helt glömt, men här är jag inte så mån om att dölja ansiktet. Den här kanske blir ett blogghuvud någon gång.


Undan för undan blir det nu nästan bara bilder där jag döljer halva ansiktet med håret och bakifrånbilder förstås.

Känner man mig så ser man ju lätt att det är jag här *ler*. Men vid det här laget var jag inte rädd att bli igenkänd av bekanta. Det var mer att typ hyresvärden inte direkt skulle se om de råkade hamna på min hemsida, att det där ju hon. Plus att kunder kunde bli osäkra om man var för oanonym.

Håret får fortsätta att vara en barriär.


Här har jag insett att jag måste lägga ner hobbyn och göra mig av med min fina oas. Det skulle varken finnas pengar till hyran eller ork och lust under cellgiftsbehandlingarna att ägna sig åt betalsex. Jag har fortfarande håret som en barriär, men när det slutgiltiga steget var taget och jag hade slutat så fanns inte längre någon anledning att inte visa ansiktet. Och det är faktiskt skönt.

Det är synd kan jag tycka att synen på att ha sex mot betalning, frivilligt och med gemensam överenskommelse är som den är. Att det är fult och att man görs till offer och att man kan råka illa ut om det kommer fram till hyresvärd, arbete etc. Samt att den som valt att betala för sexet begår en kriminell handling. På grund av det uppräknande tvingas man till att klippa av huvudet, dölja ansiktet med en hårman och krypa ner i sin håla så att ingen får veta vad man gör. Trots att man står för det man gör och trivs och njuter av det.

Nu lär det dyka upp halvdolt ansikte någon månad till på hemsidan, vilket beror på att det är bilder som är tagna tidigare.
Säng och bok blir det nu. Har inte varit onormalt trött idag, men sov länge i morse och gick inte upp förrän halv tio. Blev ingen slummer i fåtöljen i går som jag tänkte, för telefon ringde och sedan var klockan helt plötsligt kvart i nio. Men det var omöjligt att hålla ögonen öppna när jag tittade på GW Persson, så stängde av och lade mig i sängen. Och tro det eller ej så somnade jag innan jag hann släcka sänglampan. Vaknade till senare på natten och släckte den. Sover ganska bra nu. Man får glädjas åt det lilla så länge det varar.

 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Greta
Fin exposé av bilder från några år.

Tyvärr är det tabubelagt med sex och nakenhet. Det borde vara det mest naturliga. Jag och mitt ex var öppna mot vara barn med att vi hade jobbat hobbyjobbat med nakenfoto och varit med i några filmer. De accepterade även om vår dotter var kritisk. Men därför blir det anonymt med beskärda eller "blurrade" ansikten på publicerat

Tycker att du är duktig både som modell, fotograf och redigerare. Har du jobbat som modell tidigare?

Du har väl inga "vulgära" bilder. Hos saliga Fibban och Lekyr klassade man bilder som "softa" och "hårda". Vanligt naket var "soft". Sex, särade blygdläppar, erigerade kukar var "hårda".

Du är en vacker kvinna med en fin kropp. Se bara hur sexig och snygg du är på maj 14 bilden!

Gretas Svammel sa...

Jag tror på öppenhet...Hans-E... i den mån det fungerar.